2 april : Jan Van Looveren solovoorstelling

Op 2 april, om 20u30 komt niemand minder dan Jan Van Looveren langs in ons Wijkcentrum met z'n allereerste solovoorstelling, Loslaten.



We kennen Jan voornamelijk als acteur en tv-presentator (Factcheckers, Tragger Hippy, Kaat&co,...), maar ook van musicals als Spamelot.

LOSLATEN

Denken dat ik controle hebt over m’n eigen leven. Willen vasthouden aan zekerheden omdat ik dat geleerd heb. Is alles toeval of heb ik mijn eigen toekomst in handen?

Wat denken de mensen over mij en wat denk ik over mezelf ? Al deze vragen geven me angsten, angsten die me dwingen de dingen te controleren, maar is het niet beter om de dingen los te laten en te zien wat er dan op je pad komt.
Loslaten is een humoristische voorstelling die mij verplicht de dingen waar ik mee worstel te benoemen. Herkenbare verhalen van en voor mensen die ook met hetzelfde worstelen.
Ik ben 50 Jaar en het wordt tijd dat ik de komende 50 jaar de controle stap voor stap laat vieren.

We mogen een theatervoorstelling met veel humor verwachten !

Kaarten zijn beschikbaar vanaf 25 februari as, steunkaarthouders kunnen nu reeds bestellen !

Kaarten kosten € 15, steunkaarthouders betalen slechts € 12.




Reacties

ONZE KOMENDE ACTIVITEITEN

  • elke dinsdagavond : schilderscollectief-19u
  • 19 apr - Wijnclub Au Château - 20u
  • 20+21apr - Tentoonstelling Schilderscollectief - 10-12u en 14-18u
  • 27 apr- Muziekkaffee Moby Dickhead-20u45
  • 5 mei - Boardgames met Anime To Play -13u
  • 11 mei - The Blues Is Alright live in concert - 20u45
  • 19 mei - Bierbecue Bierclub De 8ste Zonde - 11u
  • 5 juni - jamsession - 20u
  • 21 juni - Summer Vibes - 19u
  • 14 sept - Muziekkaffee met The Hoiz (acoustic)-20u45
  • 20 sept - politiek debat - 19u
  • 4 okt - Kaffee Komiek met Hans Cools+Stijn Vandermeeren try-outs - 20u45n
  • 6 okt - Boardgames met Anime To Play -13u
  • 13 okt - verkiezingscafé
  • 15 dec - Boardgames met Anime To Play -13u